Subject: FW: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 15 maaüksuse piires ja tee kaitsevööndis
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 07:50:32 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 1, 2025 6:29 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 15 maaüksuse piires 
ja tee kaitsevööndis

Tere Elliko!

Vabandan kohe ette, et meili tööajal ei saada 😃. Lähen järgmine nädal 
puhkusele ning üritan enne seda võimalikult palju asju kaelast ära saada.

Kirjutan seoses Kastani tn 4 ja 2 liitumistega, Hagudi alevik, Rapla vald, 
Rapla maakond. TRAMi varasem kooskõlastus manuses.

Mul olid juba kõik kooskõlastused olemas kuid siis keegi ärkas üles ja tuli 
teha pisike muudatus. Pöördun Sinu poole, et Transpordiametile saaks ka 
muudatuse info antud.

Nimelt muutus Kastani tn 2 kinnistu LK asukoht – varasemalt oli ta ette 
nähtud demonteeritava 140181LK asemele. Nüüd tõstsime ta Kastani tn 4 ja 2 
kinnistu piirile:

Tegin ümber asendiplaani ning talumiskohustuse ala plaani. Dokud manuses.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 24, 2025 4:18 PM
To: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 15 maaüksuse piires ja 
tee kaitsevööndis

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 15 maaüksuse piires ja 
tee kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 24.03.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/732-7.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.